Monday, July 28, 2008

Dobri obeti za moj blog

Ce bo slo vse po sreci, boste v nekaj dneh na tem blogu zaceli videvati precej vec avtorskih fotografij ;) Pa mogoce se kak filmcek. Hvala, mami! :D

Drugace? Nic novega. Batmana se vedno nisem videl (nezanesljivi americani!), sluzbe dodatne se vedno nimam (je zelo tezko kaj najti v tako kratkem casu, vsi hocejo vsaj dve leti izkusenj), v sedanji sluzbi se kar obljubljajo, da bo zdaj zdaj bolje (in meni ne ostane drugega, kot da jim verjamem :D), pa se novo stanovanje si moram kaj hitro najti. V ponedeljek se namrec v mojo sobo priseli neka punca iz Nizozemske :( 

Moram reci, da sem se kar navadil na tole stanovanje. Je fajn ko ima telovadnico v pritlicju, pa cistilnico in pralnico. Pa se Baltazarjev Macbook sem si kar prisvojil, ko je on v sluzbi. 

Me prav zanima, kje bom pristal ... :D

No comments: