Friday, July 18, 2008

Uporabna roka, filmi in Crni vitez

Roka se mi lepo celi, in prav je tako! Jutri grem namrec delat, prvic kot barman. Sem si vceraj kupil cel 'bartending kit', tako da sem zdaj polno opremljen. Kot specialec. Upam da ne bom imel problemov pri prestavljanju teorije v prakso :D

Drugace pa sem zadnje dni predvsem studiral v Millenium parku. Sem zjutraj odsel od doma, si naredil par sendvicev in vzel Bartending for Dummies s sabo. Imajo en lep tolmuncek, tko da sem si noge namakal in vmes studiral.

Sem pa odkril se dva brezplacna filmska festivala - eden je ob torkih v Grant parku (najvecji park tik ob jezeru) in se dogaja na prostem. Zaceli so ga s filmom Vse o Evi (1950, http://www.imdb.com/title/tt0042192/), ki je kar 47 let nosil rekord v stevilu nominacij za Oskarja - kar 14 jih je zbral. Toliko nominacij je potem osvojil le se Titanik, ki pa je bil uspesnejsi pri zbiranju dejanskih kipcev - 11 je precej bolje kot 6 :D


A Vse o Evi vseeno mocno priporocam! Presenetili sta me predvsem 2 stvari: 
1. da film ni kak zgodovinski ep, ampak le zgodba o gledaliscu. Epi imajo namrec prednost pri Oskarjih, saj nominacije nabirajo predvsem v tehnicnih kategorijah (lep primer je Gospodar prstanov: Vrnitev kralja, saj med 11 oskarji ni niti enega za igralca). Vse o Evi pa temelji na odlicnih dialogih (tu so izumili frazo 'Fasten your seatbelts!') in  neverjetnih igralcih (med njimi v odlicni vlogi tudi takrat se ne tako znana Maryln Monroe).

2. Kako svez in se vedno aktualen je, ceprav ima skoraj 50 let!

Ce imate le sanso, si ga poglejte, je vreden svojih 140 minut.

Drugi festival pa v dvorani kulturnega centra vrti filme s celega sveta. V sredo sem gledal francoskega, naslednji teden pride na vrsto Svica.

Torkove in sredine vecere imam tako rezervirane. Ceprav je 
sef v sluzbi namignil, da bi znal dobiti neko pogodbo, ki bi pomenila OGROMNO dela zame. Se bom pustil presenetit! :D

P.S. danes grem gledat novega Batmana! Je bil posnet tu v Cikagu, pa se eden boljsih hollywoodskih filmov sploh naj bi bil. Komaj cakam!

2 comments:

MaTeJ said...

The Dark Knight je bolj Temni vitez kot črni ampak anyway... da ne bi slučajno kakšnih spojlerjev pisu, ker naslednji teden pride pa k nam tako da jeeeeeeeeee :) Drgač pa nasi so prevedl v Vitez teme. Tudi posrečeno. Vsaj enkrat :)

anja said...

In kakšen je bil film? Mami je že rekla, da ga tud mi2 greva gledat, ko bo pri nas... torej naslednji teden :) Sicer je pa zdej na morju. Pravi, da se ma super in te pozdravlja ;)

se tipkamo,
lp