Monday, July 14, 2008

Poskodba!

Ja, tudi to se zgodi.Zjutraj sem z nozem hotel narazen spravit zmrznjene hamburgerje. In mi je drefnilo. Kake 4 cm konice ozkega noza sem si zapicil med palec in kazalec, posledica pa je bil - gejzir krvi. Nic kaj lepo, samo meni se je zdelo fajn, ker imam rad krvave poceni grozljivke :)

Ker je tako mocno lilo, da je zmanjkalo prostora v umivalniku (moja roka je dejansko do komolca izgledala kot tale na sliki) smo poklicali resilca in uiuiuiuiuiiuiu sem bil na urgenci. Tam sem cakal 2 uri, preden je sploh kdo pogledal rano. :? Dobro da nisem krvavel. Potem so mi roko namocili v nek cuden temen antibiotik, zdravnik pa je rekel, da je vbod na takem mestu in tako ozek, da mi sploh ne bo sival. Edino delat ne smem en teden do deset dni! :(
Kar zna biti problem, upam, da se ne bo poznalo na hladilniku in posledicno zelodcu. Sem siten ce sem lacen :D 

In dejstvo da ne morem delat je ogromna skoda tudi za to, ker sta me Jeremy in Chris, prijatelja tu iz Cikaga, ki kelnarita v fancy restavracijah, priporocila eni punci ki organizira sprejeme in poroke. Vceraj delal za njo, tokrat ne na crni, ampak na zidovski poroki.  In sem ravno pricel spoznavat ljudi, ki bi me mogoce kdaj rabili. Zdej pa 10 dni prisilnega neplacanega dopusta :( 

Dobro da imam zaenkrat dovolj hamburgerjev v zmrzovalniku. Skoda, da so sprijeti skupaj :D

7 comments:

amanda said...

jaka! i can't read this!

anja said...

Kaj če bi mal nehu traparije počet pa začel delat!? :D

Pozdravčki iz domačega, udobnega kauča - ga kej pogrešaš?

lp,
A.

jakabenedicic said...

ancka, prav nc!
Sej ves da v neudobju uzivam bolj kot v udobju. Ceprav se tut tega ne branim :D

Priznam pa, da pogresam widescreen tv in zbirko filmov :(

MaTeJ said...

zdej ko si v bolniški bi pa lahko kaj več tule poročal pa tud to ne :) kaj se to pravi :)

Peter Frelih said...

A si se pol ostrigel?

jakabenedicic said...

ne se :D
se bo pa pocasi treba, na noben nacin ne smejo lase cez ovratnik. So pa ze nevarno blizu :D

MaTeJ said...

jaka ostrigel? to morem videt! :) ahahahahahaha