Sunday, August 10, 2008

Se sem ziv!

Se opravicujem vsem, da se tako dolgo nisem javil. Stvari so se koncno pricele premikati tako, kot sem pricakoval pred prihodom v ZDA.


Na kratko:
-novo stanovanje je ZAKON! Koncno imam cimre s katerimi lahko govorim (Baltazarja ni bilo skoraj nic doma, pa se malo prevec 'umetnika' je za moje pojme), spet se igram z mucko (ki pa grize! Pa tako malo mijavka, da me skrbi da je gluha ali skoraj nema). Izjemna je tudi lokacija - zgolj sprehajati se med vsemi ljudmi, lokali in prodajalnami je nenormalno sproscujoce po sterilni hotelski atmosferi na South King Drive
-interneta ni! Sicer imamo nek AT&T DSL modem, ki pa bolj ne dela kot ja. Sirokopasovni internet v ZDA smrdi! Ampak, ker nimam racunalnika, je tako in tako - neuporaben
- kocno sem dobil fotoaparat! Tu pa nastopi enak problem kot pri prejsnji alineji - nimam kam s fotkami
- zelo dobra novica je, da se je sezona res pricela in delam skoraj vsak dan! Danes sem prvic prost ta teden in bom brez slabe vesti malo zabusaval cez dan. Mogoce celo odgovoril na kak mail.
- moje dvomesecno blodenje po mestu in trkanje na vrata se je koncno obrestovalo. Klicali so me iz Grske restavracije Santorini's, kjer v torek pricnem delati za sankom. Skoda, da imam samo se mesec in pol Cikaga :( Ko ga zapustim, bo moj resume izgledal precej lepse.


Aja, pa videl sem Viteza teme. Sem vedel, da je dober. Sem vedel, da je odlicen. Sem vedel, da bom iz kinota odsel navdusen. Da bom pa videl enega najboljsih hollywoodskih blockbusterjev sploh (tole si upam rect na glas: BOLJSI OD KATEREGAKOLI GOSPODARJA PRSTANOV), pa si nikoli nisem0 mislil.


Niti ena slikica, niti en zvocni ucinek, niti ena izrecena beseda v filmu ni odvec. Boljsega filma po stripih ne bo se par desetletij. Razen, ce Nolan preseze se s tretjim Batmanom.

Boter 2, Imperij vraca udarec in Terminator 2: Sodni dan so dobili odlicno druzbo.


In Ledgerjev Joker? Tako kot ves film, nenormalno navdusujoc. A bolj kot Ledgerjeva popolna igra (ja, boljsi je od Nicholsona, ceprav brez starega Jacka takega Jokerja nikoli ne bi bilo) me je navdusila Nolanova karatkerizacija. Ce povzamem besede Davida S. Goyerja, ki je pomagal pisati osnovno zgodbo: "Ne morem verjeti, da sem podpisan pod tako dobrim filmom."

Skratka, vsi, ki ga se niste videli, mars v kino!

6 comments:

Unknown said...

Zdravo Jaka,

bi se dalo dobit tvoj email, prosim ?

blaz afna linux-si.org

Karmen said...

oo, končno si se oglasil!:) sm že pogrešala tvoje javljanje, še posebej zdej, k ti ne težim več prek maila za službene zadeve, hehe:)
vidm, da se maš fajn in da si priden:) glej da boš kej dolarjev zaslužu v jameriki pa jih prnesu domov, hihi!

lepo se mej,
karmen

MaTeJ said...

hehe dnarja bo zapravu kolkr ga bo zaslužu! če ne prej pa v vegasu a ne jaka? :)

če ne veš kam s fotkami, a ni tam možno da ti jih na cd zapečejo? recimo greš h kakemu fotografu da bi ti to naredu? ker vem da recimo tu po evropi se da, pač maš polno spominsko pa greš da ti jo presnamejo na cd

MaTeJ said...

aja pa berem da boš začel Flip Minota uvažat iz ZDA :) hehehehehehehehehe
kaj folku ni jasno

jakabenedicic said...

Ja ja, tezki denarji se mi obetajo od vseh minotov ki jih bom pri nas prodal :D lol

jakabenedicic said...

pa matej ima prav kar se denarja tice - nazaj bom odsel revnejsi kot sem prisel :D