Monday, July 7, 2008

Prvi delovni dan

Pozabil sem povedati, da sem v soboto tudi prvic delal. 
V srajci in crni kravati smo stregli na druzinski poroki s kakimi 200 gosti. Zadeva je bila popolnoma neformalna in mocno zimprovizirana, saj so gostitelji narocili premalo kozarcev, pregrinjal za mize, imeli so 4 razlicne vrste kroznikov. Je pa bilo vec kot dovolj hrane, kar pomeni, da smo tudi 'garaci' imeli sanso poskusit ocvrte ter pikantne perutnicke, makarone s sirom, kuhan fizolcek ('black eyed peas' - zdaj vem, od kje prihaja ime hip hop skupine), pa tudi okusno jagodno porocno torto. 
Ko sem zvecer na se enem pikniku (americani so poleti nori na njih) z znanci iz filmskega festivala opisal meni, je eden od prisotnih takoj vprasal: "Was it a black wedding?" Seveda je zadel v polno. V Cikagu je 40% populacije crne, tako da ne cudi, ce belci strezemo crncem. Kako prikladno, da zivim na Martin Luther King, Jr. Drive. Njegove sanje so se ocitno izpolnile. 

btw, cez vikend ga je citiral tudi Lewis Hamilton, ki je v dezju zmagal na dirki pred domaco mnozico. Mi je zal, da sem zamudil spektakel :(

3 comments:

Unknown said...

sam ti bos pa ob vsej tej hrani res dobu neki dodatnih kil:)
glej da te se spoznamo ko prides nazaj:)

jakabenedicic said...

Od Barta mami mi je ko sem bil na obisku rekla da sem shujsal :(
Ocitno ne delam na junk food :D

Unknown said...

Pa kaj je s tem fižolom, da ga vsi jedo na porokah? Jaz sem ga "doživela" v Estoniji ...
http://meeya.blog.siol.net/2008/07/08/rekla-sta-%c2%bbjah%c2%ab/