Wednesday, July 23, 2008

Nic ni blo z Batmanom

No ja,
ocitno sem bil prevec optimisticen. Ko sem v petek stal v vrsti v kinotu, da bi kupil karto za Batmana, sem ugotovil, da je razprodan za stiri dni vnaprej! Tako da sem malo razocaran kupil karto za Hellboy II. 
Pa mi ni blo nic zal! Film se zacne rahlo hecno, ogromna rdeca spaka pa mi ni bila nikoli prevec simpaticna. A ko enkrat zalavfa, ne poberes vec celjusti s tal! Kdor je videl Favnov labirint ve, kaj pricakovati od reziserja Guillerma del Tora. Ce te fantastika in rahlo trapasta stripovska podlaga ne motita, je film ful fajn!

Po koncu pa sem sel na stranisce in ugotovil, da v kinokompleksu pred dvoranami preverjajo karte le za Viteza teme (Matej, hvala za opozorilo, da 'Dark' ne pomeni 'crn' :D), za ostale filme pa ne. Pa sem kar vkorakal se v tretji stripovski film. Hanckok. 
Tokrat govori o superheroju, ki je postal pijanec. Koncni vtis? Ravno obratno kot Hellboy. Zacne se kar zabavno, konca pa popolnoma bedno. Ogleda vreden zaradi Charlize Theron! Pa ker je bil zastonj, se nisem prevec sekiral.

In ko bom koncno sel gledat Batmana, sem se odlocil, bom vkorakal se v Wanted. Se en stripovski film. A tokrat z Angelino Jolie. Ta dva filma bosta najbrz ubijalska kombinacija ...

4 comments:

MaTeJ said...

Jaka, jaka :)
Zaostajaš! :)
Sem pogledal že vse štiri, tak da se boš mogu mal bolj potrudit :) Wanted celo že dvakrat v kinu in ni mi jasno kako si ga lahko pustil tako dolgo na on hold! To je a must see! Že to da je angelina notr je hudo, mcavoy odigra prepričljivo, celo anton je notr (če boš vedel na kaj namigujem :)), fajn fajn fajn. Hellboy mi je glih tolk dogajal kot je verjetno teb, ampak je tokrat veliko bolj cheesy vse skup izpadl, tak pomehkužen mi je bil, je pa švaba bil prava legenda! Pa troll market je kul :) Hancock je tak tak, sej je kul pa charlize je kul, pa will je kul, ampak to je pa nekak to no... neki je manjkal pri temu filmu, trudi se bit smešen pa ni, potem se pa trudi bit resen pa tud ni.

Temni vitez? Novi Batman totalno raztura!!! Ne bom ti nič pravu ampak tisti dve uri in pol boš pribit na stol! :)

MaTeJ said...

Aja ne temni vitez :) CRNI!
To je zdej nova fora tu v sloveniji, ne crni kot čokolada ampak crni kot cvet hehehehe

Eh ja, dogaja :)

jakabenedicic said...

Ker sem cakal na novega sem si v knjiznici vceraj izposodil Batman Begins. In sem dol padel, v drugo je film se 3x boljsi kot v prvo. Tko lepo se skupaj vse sestavi, pa nobene spiderman (ceprav mi je tut kul) patetike in sentimentalnosti. Ok, razen Katie Holmes. Dobro da je v novem ni.

Se strinjam glede hellboya, ampak mors pa priznat, da je vizualno nedosegljiv! Je ena stripovska zajebancija kot Blade, samo dva nivoja visje (haha, najboljsi v seriji blade je Blade II, ki ga je reziral ravno - guillermo del toro, reziser Hellboya :D ).

MaTeJ said...

blade ja... dans pa glih chargerje gledam... upam da se najde kakšen letnik 69, mint condition, low miles, za 2k $ lol :)