Thursday, August 28, 2008

Sofer bom!

Ko sem zacetek junija 'taboril' pri Bartu, mi je njegov ocka naprintal cel kup papirjev, ki bi mi lahko prisli prav. Strani za iskanje stanovanja, sluzbe, postopek za pridobitev stevilke socialnega zavarovanja in podobno. In ko sem par dni nazaj med pospravljanjem sobe brskal med temi papirji, sem opazil, da imam med drugim tudi seznam dokumentov, ki jih potrebujem za pridobitev vozniskega dovoljenja.
In iz seznama sem ugotovil, da imam vse potrebno!

Zato sem se danes tebi nic meni nic takoj po sluzbi odpravil v drzavno pisarno. Tam sem pokazal dokumente, cakal v vrsti, placal 10 dolarjev (itak, to je Amerika!), bral crke iz pete vrstice na napravi za preverjanje vida. In nato so me obvestili, da sledi se zadnji korak - odpisati moram test prometnih predpisov. In sem ga. A sem - pogrnil. (moram priznati, da je bil kar hecen obcutek :D)

Pisni del mi je sel, zataknilo pa se mi je pri znakih. Prisezem, da imajo tu znake samo za to, da jih preverjajo in mucijo uboge turiste. Takih cudnih oblik v zivo se nisem videl. Kvadrataste pravokotne okrogle malo ospicene oblike razlicnih barv so me cisto zmedle, med petnajstimi sem jih sedem imel narobe. Vec srece prihodnjic.

A bolj kot tistih deset dolarjev mi je bilo zal casa, ki sem ga tam zapravil. Pa se usluzbenka me je razjezila, ko ji ni bilo jasno, da je ona tam zaradi mene in ne jaz zaradi nje, ter da so tudi navodila namenjena meni in jih moram slisat, ne pa da si jih napol razlocno momlja v brk.

Sedaj sem si v knjiznici ze rezerviral knjizico s CPP navodili. Tu se jim rece 'Rules of the Road'. Kar mocan naslov, po njem bi lahko posneli kak film. :)

Prisezem, da bo rezultat naslednjic 100%!

In ja, Illinois Driver's Licence se steje kot State-Issued ID! :D

6 comments:

MaTeJ said...

Ne zastopim zakaj rabiš vozniško če pa maš mednarodno?

jakabenedicic said...

voznisko si bom dal delat ker velja kot state issued id in mi povsod pride prav. V bistvu zdaj krsim zakon ko okrog hodim le s slovensko osebno in ne potnim listom. Ce bova najela ali kupla avto bo pa sploh prav prisla!

Karmen said...

aaam, do kdaj pa mislš bit v ameriki? poba, mi te čis pogrešamo na popu!:)))

jakabenedicic said...

Jst vas tut pogresam! Najbolj pa avid, je blo tko pestro, ko se je sesuval :D

Karmen said...

hehe, sesuva se še zdaj! in nč skrbet, gotovo se bo tut še takrat, ko prideš nazaj:D

MaTeJ said...

Kaj zdej? si naredu?