Monday, June 16, 2008

Stanovanje

Kot sem ze rekel, sem si stanovanje nasel juzno od centra mesta.

Je priblizno toliko veliko kot stanovanje v Ljubljani, samo da imam tokrat svojo sobo z vrati! Punca, ki je bila pred mano v stanovanju, je pustila jogi in vijolicno posteljnino (haha, mi vsaj kupit ni blo treba), imam pa se mizo in fotelj. Pa razgled!



Sem v 17. od 19 nadstropij in razgled je res fenomenalen, vidim Michigansko jezero in cel juzni del mesta, zeleno sosesko in veliko crnih ljudi. Podrocje juzno od centra je namrec dolgo veljalo za Cikaski Harlem, tako da sem na busu navadno edini z vanilijevim obrazom :D Ampak je drugace soseska lepa in urejena, najboljse pa se pride: v bloku imam zastonj fitnes sobo (ampak se nisem imel casa), do obale pa je samo dobrih 5 minut hoje! Tko da sem se vceraj pol dneva soncil pa kopal u jezeru (ja, to se da, ampak je voda MRRRRRRRZLA!).
In odkril sem, da so bademajstri v ameriki res taki, kot se na primer iz njih dela norca Jim Carrey:



Sir! You can not dive here!
Sir! You can not put your head under water!
Sir! You can not sit on that boat!
Amerika. Svasta. :D

2 comments:

MaTeJ said...

Bajta izgleda kul! Želim pa da čimprej najdeš šiht! Pa daspet posnameš kak movie! :) Ampak ne o mačkah... :)

Karmelina said...

tale filmcek z jimom carreyem me je pa zdjle res nasmejal ... :) "it's not your time yet!"