Wednesday, June 25, 2008

Gen Art Film Festival

Kot sem ze rekel, se v Cikagu dogaja ogromno. In to velja tako za zurke (ki se jih pa zal zaradi $$$ razlogov ne morem udelezevat) kot tudi za festivale. Da je v ZDA neskocno filmskih festivalov pa mi tudi najbrz ni treba poudarjat. Na vsakem koraku tako najdes reklame, skoraj z vsakega vogala odmeva kaka glasba, studenti te pa silijo da pojdi pogledat, da je vse zastonj. Tako da je kar tezko izbrati.

Je mi pa v oci padel en letak:
5 premier, 5 zabav. Hmm, to bi me pa znalo zanimat, sem si rekel, in poslal piarovki mail da sem novinar iz Slovenije in da bi se rad kak dan oglasil. Pa mi ona odpise, da dobim petdnevno vstopnico za vse stvari!
Pa sem sel.


Vsak vecer se pricne najprej s kratkim filmom. V ponedeljek je bil to Goldfish (http://www.imdb.com/title/tt1071217/), simpaticen filmcek o puncki, ki prevec dobesedno vzame stavek iz Iskanja malega Nema: "Vse straniscne skoljke vodijo v ocean." Naj dam samo en namig: zasmilijo se ji ribice, ki so jih v soli dobili v skrb v malih okroglih akvarijih. Zaplet lahko uganete. :D
Ce imate kako sanso, da si film pogledate, ga toplo priporocam!

Zlati ribici pa je sledila najstniska komedija Bart Got a Room (http://www.imdb.com/title/tt0472050/), kot smo jih videli ze nickoliko. Ja, konca se srecno, konca se z maturantskim plesom. Par dobrih for, a nic posebnega.
Potem pa dolgo pricakovana zurka. Kako je bilo? Auc! Bolj bedno. :D Strpali so nas v eno ogromno skladisce, postavili sank in par mizic in tocili vodko z eno cudno pijaco, ki pride v razlicnih barvah, rece se ji pa - voda!
Sta mi bila pa bolj zabavna dva druga detajla - generalni sponzor genarta je Acura. Za tiste ki ne veste, to je znamka, pod katero Honda v ZDA prodaja svoje najprestiznejse avtomobile. Jst sem pa nor na Honde. In to cudno vodko so stregli z plasticnimi svetlecimi kockami ledu z napisom Acura. Se zdaj ne vem, kako mi je uspelo, da sem pozabil kaksno vzeti s sabo.

Ampak na koncu sem raje vzel pivo :D
In govoril z marketingarjem iz Acure (tip na moji levi). Mi je dal kar nekaj zanimivih informacij. Novi NSX bo! :)

No comments: