Sunday, June 8, 2008

Kaj vse se mi dogaja

Kot je bilo za pricakovati, so bili prvi dnevi Amerike kar zabavni.
Trenutno se nahajam v Woodridgu, predmestju Cikaga. Samo da ne boste mislili, da je to kot Siska al pa Fuzine - to predmestje je 40 km stran od Cikaga, vmes pa so samo hise in bloki. 40 km! Res si je tezko predstavljat kako veliko je vse skupaj dokler nisi tu.
























Dokler ne najdem svojega stanovanja bom pri Bartu, enemu od studentov, ki smo jih marca gostili v Sloveniji (http://slovenia.prodigyproductions.org/). Njegova familija je s Poljske, tko da smo kot rojaki. Pa njegova mami ful dobro kuha! Pravo hrano, seveda, ne mikrovalovke. Aja, o kolicinah pa ne sprasevat. Bom rekel tako: se nisem bil lacen, odkar sem pristal ;)

V teh sestnih dneh se je (logicno) zgodilo ze ogromno, samo zal stvari niso dokumentirane, ker si se nisem uspel kupit fotoaparata.

Preden se lotim detajlov, samo kratek seznam:

- crn cistilec ulic naju je skoraj fizicno napadel ker sva parkirara ob cesti, ki jo je moral pocistit
- v zivalskem vrtu sem videl opico, ki je jedla svoje lastno sranje oz. blato, ce uporabim lepsi izraz
- policisti so me ustavili in popisali ker sem na prostem pil pivo. Imel sem sreco, da me niso dali v zapor
- pajek nama je odpeljal avto
- vrgli so nas iz restavracije ker je Bart hotel domov odnesti zenf
- sredi Chicaga nama je pocila guma na kolesu. Kolo sva s ketno pripela na luc, pa so potem se kolo ukradli
- na banki so mi odprli racun, dali cekovno knjizico in narocili kartico za bankomat, cez dva dni pa so me klicali, da mi racuna sploh ne morejo odpreti ker nimam 'State Issued ID'
- itd

Pa se to - ce imate alkoholika v druzini ali med znanci, ga posljite v ZDA! Ko se pocutis kot kriminalec ce hoces kupit pivo, te zeja kar mine :D

10 comments:

Damir in Nina said...

O Jaka, vidim, da ti dogaja. Sej Amerika je itak dežela akcijskih filmov in akcije željnjih ljudi. No mal se pa merki, da ne bo tvoja Amerika ostala u drugačnem spominu. LP, Damir

Quatsch said...

hahaha jakec, mene bi pol že prvi dan strpali v čuzo zarad drunk and disorderly behaviour.

glavno da nisi lačen, miss u!!!


lp
a.

Katja said...

hehehe, jaka. pivo morš dat v kartonasto vrečko - tako, v kateri pri nas na tržnici dobiš sadje - pa bo vse OK in te ne bodo popisali :) hinavsko pravilo, ane?
:)

UŽIVAJ!!!!!!!!

anja said...

Hoj!
Kakšno naključje... lih 2 dni nazaj sta me v Šankpubu dva Američana spraševala, če je pri nas dovoljeno s pivom v roki hodit po ulici :P

Pazi nase pa čimprej si fotkiča kupi, da bomo še slikce gledal - zgleduj se po sestrci, hihi :)

Jernej said...

Yo, vidim, da ti ne bo dolgčas. ;) Le porihtaj te ID-je in podobno, da te ne bodo res še v zapor spravili ... :))

Pa še kaj se oglasi. Priden bodi! ;)

Sabina said...

Sej pa zna bit tudi zapor fajn izkušnja..drugi je nimamo, bi se lahko pred nami važil;)

MaTeJ said...

Vidim da si se že vživel :) dogaja na polno :) zdej pa le glej da čimprej nabaviš fotkiča in da čimveč tudi dokumentiraš!

Unknown said...

Ja Jaka fajn ti uzivas, sam glede alkica bi pa lahk vedu, da ga je bols skrivat:) Dej povej se kej koristnih info. da bom augusta vedu kak in kej. Kak pa drugace kej gledajo na tujce?
Nc pazi se, pa live the American dreams!

Saša said...

Jaka "RADI TE MAMO", sej se boš počas nauču skrivat prepovedane substance.
Ja vidim da zelo uživaš, le tako naprej.
Če boš lačn nam sporoči, da se ne boš slučajno kej po opicah zgledoval :)

Pozdravcek iz Železnikov

Anja Kovačič said...

Hej jakec!
Ja, prav zabavno je brat tale tvoj blog. ;) Mam filing, da bo neki orng nastal iz tega - berljivo čtivo! :)
Drugač pa - uživaj, mi mislimo na tebe, ti pa pazi nase, da ne bomo po ftpju importiral kakih tvojih posnetkov iz zapora. Hehe, bi jih mel še čas sam zmontirat, da ti ne bi blo dolgčas. ;)
Pogrešamo te, no ja, te še bomo :P
Ti pa sam piši ... papa ;)
LP, Anja