Tuesday, September 2, 2008

BMW Z8

Prvic sem videl tole zverino v zivo. Za nekatere nenormalno grd, za druge lepota na kvadrat. Na vsak nacin pa najbolj eksluziven BMW modernih casov. Izdelali so jih piclih 5.703. 400 konj in 500 Nm iz 4.9 litrskega motorja ob toni in pol pomeni 4.2 sekunde do 100 km/h. Ce ne bi bil zaradi dogovora nemskih proizvajalcev omejen na 250 km/h, bi motor lepotca pognal do 300 km/h. In cena? Piclih 135.000 evrov v letih 2002 in 2003, ko so ga izdelovali.

Tale je bil parkiran pred konkurencno restavracijo v Greek Townu. Njihov 'valet parker' mi je povedal, da je lastnik avta Joe Perillo, najvecji trgovec z BMW avtomobili iz Cikaga.

In kaj je najbolj hecno? Da mi je Ozzie, mozakar, ki sem ga spoznal med delom na nekem podjetniskem sejmu (in o katerem bom se kaj povedal) ob debati o avtomobilih rekel, da ima njegov dober znanec cudovitega Z8. Ja, ta znanec je Joe Perillo. :D

Samo je vseeno prevec sanjati, da se bom kdaj usedel v njega.

2 comments:

MaTeJ said...

Anže je tud pravil da je videl celo dva! Ti pa nisi videl navadnega ampak kar alpinco :) sodeč po felgah no! Avto je pregrešno lep naslednik legendarne 507. Zdej pa marš izkoristi poznanstva in ga zrihti za en vikend :)

jakabenedicic said...

al pa en mesec po kaliforniji, a? :D
se mi je zdelo da je nek special edition, ker je imel toliko kroma, samo je bil brez vseh oznak. Mi je malo zal, da nisem vec slikic naredil.