Thursday, September 11, 2008

Air&Water Show ali kako sem spoznal Stevea

Sredi avgusta so me na soboto iz sluzbe klicali, da neka nova stanka potrebuje barmana za pomoc na svoji jahti. V Cikagu je namrec potekal jubilejni 50. Air&Water Show, na katerem je letos rekordnih 3.1 milijona ljudi (ja, 3.100.000!) opazovalo skupine letal, ki so zganjale akrobacije v zraku.

Tisti, ki so to lahko privoscijo, so spektakel opazovali z Michiganskega jezera. Med  njimi je bil tudi gospod Steve Radez, ki je na svoj coln povabil 25 prijateljev in najozjih druzinskih clanov. 




In ko se v nedeljo zjutraj pojavim na pomolu, me Steve steve ob rokovanju najprej vprasa, od kje prihajam. In mu povem, da sem Slovenec. "No kidding! I am Slovenian too!"

Ne morem opisati, kaksno presenecenje je bilo to! V Cikagu sem namrec ze nekaj casa iskal kake Slovence, ki jih baje ni malo, da malo poklepetamo, a so se v dolgih letih razprsili po mestu (in, predvsem, predmestjih), 'slovenski' del mesta pa je zdaj popolnoma razpuscen.

Steve sicer ne zna slovensko, ker je ze druga generacija druzine, ki je dolgo nazaj prispela v ZDA.  Je pa hecno, da se je med desetinami catering firm v Cikagu odlocil ravno za Service is Us, v pisarni pa so izmed 300 zaposlenih poklicali ravno mene, slovenca. Nakljucje ali usoda? :D

Tisti dan smo imeli idealne pogoje. Vreme je bilo jasno, oblackov pa je bilo ravno toliko, da nebo ni izgledalo dolgocasno. En vrhunec festivala je bil takrat ze mimo - v soboto je namrec s padalom v tandemu iz letala skocil igralec Bill Murray. Nas je pa cakal drugi vrhunec - nastop Blue Angelsov, akrobatske skupine ameriske mornarice, ki v vojaskih letalih pripavijo spektakel, ki me je se najbolj spomnil na Vojno zvezd.

Ne bom opisoval, kako je bilo, raje si poglejte tale filmcek:






Sem pa tekom dneva spoznal se Steveove tri brate. In izvedel, da eden od njih v blizini Indianapolisa v Indiani vsako leto konec avgusta organizira Slovene festival. In da ima Steve, ki je tudi eden glavnih sponzorjev festivala, ze najeto cartersko letalo za let iz okolice Cikaga v Indiano. Ter da ima se prostor za enega v letalu.

Uganete, kdo ga je zasedel?

5 comments:

Tanjuska said...

Jaka?

kaj je pa za nagrado? :) Let z letalom?
Vesela sem da uzivas in se ti takole kaj posreci...kar izkoristi vse trenutke! Lp iz Gore!

jakabenedicic said...

za nagrado te peljem v kitajsko restavracijo ko pridem nazaj! :P

anja said...
This comment has been removed by the author.
anja said...

Važič!!

Ti v službi kar mal omeni svojo pridno, bistro, nadvse simpaticno in skromno sestrico... mogoče pa grem naslednje leto v Chicago ;)

Pozdravcki**

jakabenedicic said...

v sluzbi to ne bo veliko pomagalo!
Steve pa ze ve zate pa za Damirja ;)