Wednesday, November 5, 2008

Ze par dni doma

Kaj naj recem? Ceprav moram priznati, da sem bil razocaran nad stanjem ZDA in na koncu ze komaj cakal, da pridem domov, se je nekaj v meni vseeno spremenilo. Razumem americane, tudi ce se streljajo po osnovnih solah, zrejo hamburgerje ali kvazijo traparije na ulici. Ko gledam filme, mi je kar zabavno ugotavljati, kje vse sem ze bil. In ko sem videl, kaksna zurka je bila v Cikagu ob Obamovem vcerajsnjem nagovoru, mi je kar zaigralo srce. Cikago bo za vedno ostal v mojem srcu. Ne sicer kot dom, ampak prekleto blizu.

Cutim, da se bom tja se vrnil. Mogoce se ta mesec - zaradi neurejene dokumentacije nam namrec ni uspelo prodati avta! Tako da nas nasa 'nalozba' zdaj caka v parkirni hisi sredi Bronxa v New Yorku. A to je ze druga zgodba, upam pa, da ne tudi - drugi blog ...

5 comments:

Unknown said...

Jaka, tvoj blog je super! Zelo zanimivo poročanje iz ZDA.

DogDon said...

Bilo mi je v užitek brati tvoj blog.Upam, da boš še kaj pisal. Lepo pozdrav, lase pa kar pusti kratke :)...

jakabenedicic said...

hvala za pohvale! blog pa ostaja! imam se kaj za napisat, samo cas se rabiva.

MaTeJ said...

Jaka itak da je še ful za napisat! :) Kar tako naprej! :)

Racman said...

sem prebiral tvoj blog pa ze nekaj casa ni nic novega...

se vprasanje - imas kaksno vezo ki bi mi pomagala najti delo ki bi ga opravljal 14 dni brezplacno - bi si zelel le pridobiti izkusnjo v kuhinji...